11-22-2024 17:14
Διεθνή
- Κατηγορία: Εκπαίδευση
Ουρλιάζουν πάλι και απειλούν οι νόμιμα παρανομούντες
Το σχόλιο της Δευτέρας: Ουρλιάζουν πάλι και απειλούν οι νόμιμα παρανομούντες
του Χρήστου Κυργιάκη, selidodeiktis
Και να που ξανάπιασαν οι τελάληδες δουλειά κι άρχισαν να ουρλιάζουν.
Θα τιμωρηθούν όσοι αντιστάθηκαν για να σκιαχτούν αυτοί που αντιστέκονται και να τρομάξουν αυτοί που σκέφτονται να αντισταθούν.
Παράνομο κηρύσσεται πάλι το να ζητάς το δίκιο και να αγωνίζεσαι γι’ αυτό γιατί παράνομο κήρυξαν εδώ και χρόνια το ίδιο το δίκιο.
Παράνομο λέει πως είναι το να ζητάς από το λαό το αυτονόητο, το να μη σκύβει το κεφάλι και να κρατά την όρθια στάση, αυτή που σε άνθρωπο ταιριάζει και όχι σε «ανθρωπάκι» αλλά απολύτως νόμιμο το να ζητάς από το λαό πλήρη υποταγή και συμπεριφορά που αρμόζει μόνο σε «νοικοκυραίους» και «κυρ Παντελήδες».
Παράνομο το να θες σχολεία για όλα τα παιδιά κι όχι μόνο για τα παιδιά που οι γονείς τους έχουν γεμάτο το πουγκί αλλά απολύτως νόμιμο να δίνεις το δικαίωμα σε όσους έχουν χρήματα να πληρώσουν να μπορούν να αποκτούν από απολυτήρια μέχρι διδακτορικά.
Παράνομο και το να θες δημόσια σχολεία και δημόσια νοσοκομεία χωρίς αποκλεισμούς όπως αξίζει σε αυτούς που παράγουν όλο τον πλούτο αυτού του κόσμου.
Παράνομο το να εκφράζονται δημόσια οι απόψεις που αμφισβητούν και αποκαλύπτουν τα ψέματα που λέγονται από αυτούς που σκάρωσαν τους νόμους αλλά νομιμότατο το να εκφράζονται και να προβάλλονται από τα ΜΜΕ ΜΟΝΟ οι απόψεις της κυβέρνησης και των ιδεολογικών και πολιτικών συγγενών της.
Παράνομο το να καταγγέλλεις την ανηθικότητα και την παρανομία αυτών που μπορούν να παρανομούν χωρίς συνέπειες και επιπτώσεις.
Παράνομο το να απαιτείς τη ζωή που σου έχουν κλέψει και συνεχίζουν να σου την κλέβουν αυτοί οι ίδιοι που σκάρωσαν και τους νόμους.
Παράνομο το να μη θες ένα σχολείο-φυλακή για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.
Παράνομο το να τολμάς να θες αυξήσεις στους μισθούς αλλά απολύτως νόμιμο το να δίνεις 6 δις ευρώ για εξοπλισμούς, αλλά και το να κρεμάς στα υπουργικά σου γραφεία χαλιά αξίας πολλών χιλιάδων ευρώ.
Ένα σχολείο που κάθε μέρα θα κινδυνεύεις με κλίση σε πειθαρχικά, η νέα τάση στη μόδα της διοίκησης, επειδή όλα όσα καλείσαι να κάνεις γίνεται να τα πραγματοποιήσεις στο σύμπαν που ζεις.
Οφείλεις να δώσεις περισσότερο χρόνο στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες την ώρα ενός διαγωνίσματος και το κάνεις χρησιμοποιώντας το διάλειμμα, οφείλεις όμως να είσαι και στη θέση σου την ώρα της εφημερίας στο διάλειμμα που ακολουθεί γιατί αν συμβεί κάτι μπορεί να σε στείλουν στο πειθαρχικό.
Οφείλεις να ξεκλειδώσεις έγκαιρα την πόρτα της αίθουσας για το μάθημα που ακολουθεί για να μην μένουν τα παιδιά στο διάδρομο γιατί αν τσακωθούν μπορεί να σε στείλουν στο πειθαρχικό.
Οφείλεις να σκεφτείς το τέλειο σχέδιο διάσωσης και εκκένωσης του σχολικού κτηρίου σε περίπτωση σεισμού, άσχετα αν από το Δήμο δεν έχει γίνει πρόσφατα ο πρωτογενής αντισεισμικός έλεγχος και το κτήριο είναι ίσως ετοιμόρροπο. Πάνω απ΄όλα ο ευφυής σχεδιασμός!
Οφείλεις να έχεις γνώσεις νομικής για να ερμηνεύεις νόμους και εγκυκλίους, γνώσεις ψυχολογίας και κοινωνιολογίας, γνώσεις νοσηλευτικής για να καλύπτεις ανάγκες κάποιων παιδιών αλλά και γνώσεις ειδικής αγωγής γιατί ο αριθμός των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες έχει αυξηθεί αλλά τα τμήματα ένταξης και η παράλληλη στήριξη έχουν μειωθεί διότι μάλλον κρίθηκαν αντιπαραγωγικά.
Από το καλοκαίρι δείχνουν τα νύχια τους. Το σύστημα που υπερασπίζονται, μπορεί να τους παρέχει προνόμια αλλά καταρρέει μέσα στη σήψη υπό το βάρος της αδικίας και της ανηθικότητας.
Όσες αυλές και κλίκες κι αν έχουν φτιάξει, δεν μπορούν να συγκρατήσουν το δίκιο που ξεχειλίζει.
Οι διωκόμενοι θα βγουν νικητές γιατί η αλληλεγγύη θα επικρατήσει της ανθρωποφαγίας.
Το φως και η γοητεία των αγώνων θα σπάσει το σκοτάδι και την απογοήτευση των ξεπουλημάτων και των χαμένων ελπίδων.
Να μην περάσει το νέο κυβερνητικό νομοσχέδιο κατάργησης των συλλογικών διαπραγματεύσεων για τον κατώτατο μισθό
Πριν από λίγες μέρες τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από το Υπουργείο Εργασίας το νομοσχέδιο με επίκεντρο τον καθορισμό του κατώτατου μισθού. Το άρθρο 134 αναφέρει τον κανόνα που...